♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
فروغ فرخزاد....................برید ادامه مطلب

در انتظار خوابم و صد افسوس 

 

خوابم به چشم باز نميآيد 

 

اندوهگين و غمزده مي گويم 

 

شايد ز روي ناز نمي آيد 

 

چون سايه گشته خواب و نمي افتد 

 

در دامهاي روشن چشمانم 

 

مي خواند آن نهفته نامعلوم 

 

در ضربه هاي نبض پريشانم 

 

مغروق اين جواني معصوم 

 

مغروق لحظه هاي فراموشي 

 

مغروق اين سلام نوازشبار 

 

در بوسه و نگاه و همآغوشي 

 

مي خواهمش در اين شب تنهايي 

 

با ديدگان گمشده در ديدار 

 

با درد ‚ درد ساكت زيبايي 

 

سرشار ‚ از تمامي خود سرشار 

 

مي خواهمش كه بفشردم بر خويش 

 

بر خويش بفشرد من شيدا را 

 

بر هستيم به پيچد ‚ پيچد سخت 

 

آن بازوان گرم و توانا را 

 

در لا بلاي گردن و موهايم 

 

گردش كند نسيم نفسهايش 

نوشد بنوشد كه بپيوندم 

 

با رود تلخ خويش به دريايش 

 

وحشي و داغ و پر عطش و لرزان 

 

چون شعله هاي سركش بازيگر 

 

در گيردم ‚ به همهمه ي در گيرد 

 

خاكسترم بماند در بستر 

 

در آسمان روشن چشمانش 

 

بينم ستاره هاي تمنا را 

 

در بوسه هاي پر شررش جويم 

 

لذات آتشين هوسها را 

 

مي خواهمش دريغا ‚ مي خواهم 

 

مي خواهمش به تيره به تنهايي 

 

مي خوانمش به گريه به بي تابي 

 

مي خوانمش به صبر ‚ شكيبايي 

 

لب تشنه مي دود نگهم هر دم 

 

در حفره هاي شب ‚ شب بي پايان 

 

او آن پرنده شايد مي گريد 

 

بر بام يك ستاره سرگردان


نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت17:12---10 مرداد 1393
چی میشه وقتی که تنهام توی اوج گوشه گیری
تو بیای آروم کنارم دستای منو بگیری؟
چی میشه وقتی که نیستم بری گوشه ی اتاقت
از رو دلتنگی مثل من گریه ها بیان سراغت
چی میشه بشنوم از تو کسی غیر من نداری؟
خیلی دوست دارم بجز من به کسی محل نذاری
خیلی دوست دارم تو این عشق حس کنم پای تو گیره
تا بهت میگم خداحافظ دوست دارم گریت بگیره

تنها


محمد و مونا
ساعت5:55---4 مرداد 1393
مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
* آپم*
پاسخ:چی شد متنت من نفهمیدم؟
پاسخ:خدانکشتت سه ساعته رواین کلیدکردم ببینم چی میشه حالافهمیدم اوا اقعا چه قشنگ


محمد و مونا
ساعت6:07---26 تير 1393
گاهی دلم برای خودم تنگ میود ..گاهی دلم برای باور های گذشته ام تنگ

میشود... گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ام میگیرد... گاهی ارزو میکنم ای

کاش دلی نبود ...تا تنگ شود.. تا خسته شود... تا بشکند...
پاسخ:ای کاش


MAHTAB
ساعت14:29---22 تير 1393
راستی این حباباتم عوض کن دیگه قالب صورتی حبابه ابی جونه داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:اگه می تونستم خودم این کارو می کردم ایکیو باید کدشو پاک می کردم که یه عالم کددیگه هم توجاوا داشتم نمی دونستم کدومه جون داداش


MAHTAB
ساعت14:28---22 تير 1393
خخخخخخخخخیجوری نوشتی سرزمینی ک من باشم و خوشیامو...........
هرکی ندونه فک میکنه تو دنیای واقعی مث این اوشینی
خوشی نداری داداش مگ اینجا؟؟
پاسخ:نه جون تو ندارم تا تو باشی واسه آدم خوشی می زاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عایا پدر مارودراوردی بخدا باشه بابا اینم به چشم عوضش می کنم امردیگه ایی؟؟؟؟؟
پاسخ:نیشتم تا فرق سرت باز نکن عیب خجالت نمی کشی؟؟؟؟؟؟؟؟


parisa
ساعت11:53---22 تير 1393
سخت ترین دوراهـی:
دو راهی بین فراموش كردن و انتظار است.
گاهی كامل فراموش میكنی
و بعد میبینی كه باید منتظر می ماندی.
و گاهی آنقدر منتظر می مانی كه
میفهمی زودتر از اینها باید فراموش می كردی.....!
پاسخ:ههههههههههههه بعد سی دور خوندن گرفتم چی شد


parisa
ساعت11:52---22 تير 1393
دلـــــــــــــم آنـــــــــــقدر خســــــته و شکـــــسته اســت.
کــــــــه مـــــــــــی خواهــــــــم گوشـــــه ای پشــــت بـــهدنــیا
زانــــــوهایـم را بـــغل کنم و بگـــــویم:
خــــــدایا!!!
من دیـــــــگر بـــازی نـــمی کنم.
پاسخ:بسی زیبا عین خودت


dina
ساعت17:53---21 تير 1393
منم زیاد اهل شعر خوندم نیستم ولی خداییش خیلی قشنگ بود
پاسخ:مر 30 می دونم من چیزی نمی خونم ولی می خونم عالیشومی خونم


dina
ساعت17:52---21 تير 1393
راستی قالب جدیدت مبارک چه خوشگله
پاسخ:بازم مر30


pj
ساعت15:35---21 تير 1393
زیبا بود . ممنون .
پاسخ:من هم ممنون داداش گلم قالبتم ترسناک بود من که ترسیدم خدایی


MAHTAB
ساعت14:11---21 تير 1393
چرا اون پست فضه رو حذفیدی دخی جون؟؟
حیفش
راستی این پستت خیلی متفاوت بود دمت گرم شعرو دوس دارم
قالبتم خیلی خوشگله
پاسخ:به داداش چطوری دلم باسه چرت وپرتات تنگ شده دوست دارم خیلی زیاد مخصوصا حالاکه بعدعمری تعریفمونوکردی
پاسخ:می دونم چرانمی تونم آهنگوعوض کنم مخم هنگیده جون داداش


maryam
ساعت12:50---21 تير 1393
لینک شدی عزیزمــــــــــ
پاسخ:مر30


MAHTAB
ساعت19:02---18 تير 1393
عنوان جدید مووووووبارک
خخخخخخخخخخ نمدونی 2ساعت تو وبت حال میکنم با این حبابا
اصن یه وضعیه این تفریحات سالم
الان مدیونی فک کنی خل وضعم
پاسخ:ممنون تومتحیرمی شی تحلی درمابه وجودمیاری


mahtab
ساعت18:59---18 تير 1393

خب ازونجایی ک نازی یادم داده تو مسائل خانوادگی دخالت نکنم
آقا بنده کلا عرضی ندارم بدون شرح.....
پاسخ:توهم که روسرماجاداری مگه من درمورد لاکای متحیرم باتوسخن نمی گویم؟؟؟؟؟؟؟؟ این کلی بود ولی چون بیشتردلم باسه زنم تنگ شده بودتقدیم کدم به اون


فزه
ساعت14:00---18 تير 1393
چشمامو بارونی کردی دختر!دلم خیلی براتون تنگ شده دوستای با وفای من
پاسخ:الهی من قربون اون چشات بشم عسلم منم دلم بسیییییی تنگ شده عزیزدلم این پستوتقدیم می کنم به تو


dina
ساعت13:35---18 تير 1393
من از این دوستا داشتم
پاسخ:اخی گریه نکن خودم استین بالامیزنم برات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [شنبه 21 تير 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld